Jak wykorzystać stare gazety?

10:25:00 Maria P Cleo 39 Comments


Skoro ostatnio pokazałam Wam projekty z pomysłami jak gazety przechowywać, to tym razem pokaze Wam , co z tych przeczytanych i niepożytecznych można wykonać.
Kolejne pomysły wtórnego wykorzystania, czy są dobre, czy są lepsze od tradycyjnych produktów, które znajdziemy w tzw. sieciówkach, czy moze ich unikatowość świadczy o wyjątkowości?  A może jest to "BEST RECYKLING EVER" ?

Pozostawiam to Waszej ocenie:)


kwiaty z gazety



wyroby z gazet

dekoracje z czasopisma

decorations with magazines


39 komentarzy:

  1. Cudne kolorki, uwielbiam. Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, miłej niedzieli życzę :)

      Usuń
  2. ostatnio zastanawiam się nad tymi wyplatanymi cudami z gazet
    teraz tylko przeczytać wszystko przywiezione z Polski i można zabierać się za cięcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaa...dużo tego naprzywiozłaś Kasiu? :)

      Usuń
  3. bardzo pomysłowe wykorzystanie starych gazet!;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest chyba też fajny pomysł na diy z trochę większymi dziećmi. Obawiam się jedynie, że mi nie starczyłoby cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kwiat z gazety wyglądają niesamowicie :-) To damo się tyczy pudełek. Szkoda, że raczej nie są trwałe, ale na jakieś lekkie drobiazgi to cudowna sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Plecionki z gacet bardzo do mnie trafiaja:) nawet mam zrobione przez blogowa kolezanke - pomalowane na bialo - jako oslonki do kwiatow:)))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczka i te kwiaty,super pomysł.Trochę człowiek może się poczuć jak dziecko:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie u Nas dziś podobnie tematycznie. Bardzo mi się podoba wykorzystywanie makulatury na różne sposoby

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne inspiracje :) w sam raz na nadchodzące długie wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł jak najbardziej do wykorzystania.

      Usuń
  10. ale ludzie mają fantazję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę zmiany ?
    Inspiracje rewelacyjne !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo pomysłowe :) A czy wiesz, że Candy wygrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne pomysły :) z gazet można wyczarować naprawdę ciekawe rzeczy i dekoracje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja znajoma wyplata takie koszyki, ale inne inspiracje też fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie, że trzeba do tego posiadać cierpliwość

      Usuń
  15. fajne pomysły! Mnie się podobają torebki z gazet :D w ogóle recykling dobra rzecz - zwykłym rzeczom można nadać niezwykły charakter :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Kasiu.
      Milej niedzieli zycze

      Usuń
  16. Super :-) świetne pomysły, fajnie by było sobie w domu takie różne rzeczy powymyślać

    OdpowiedzUsuń
  17. Te pudełeczka gazetowe są fajne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł,bardzo mi się podobają szkatułki z papieru,chciała bym mieć taką:)
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wpadłabym na takie pomysły, warto pooglądać :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektóre pomysły już widziałam, ale niektóre np. to drzewko mnie tak bardzo zachwyciło, że chyba wykonam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podoba mi się ten zegar. Reszta nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ty moja szalona inspiracjo :D
    rewelacja :D niesamowite :) :D
    praktyczne, eko... piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. boskie, ale jak taki np. pojemniczek zrobić??????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  24. I super;) ja robię kosze niczym z wikliny, faktem jest że je maluję na koniec więc nie widać że to gazeta....ale takie propozycje tez mi sie podobają;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne pomysły na stare gazety i czasopisma. Mniej utalentowanym polecam odsprzedać gazety i pozbyć się problemu: www.SkupGazet.pl

    OdpowiedzUsuń