What can you do with plastic crates? Co można zrobić z plastikowych skrzynek?

07:07:00 Maria P Cleo 32 Comments

Dekoracje z skrzynkami nie są niczym nowym, praktycznie na co drugim blogu i stronach z wystrojem mieszkań możemy zobaczyć przykłady dekoracji domu z zastoswaniem skrzynek drewnianych. Jednak ja pragnę poruszyć dzisiaj temat plastikowych skrzynek, o których nie mówi się zbyt wiele i zbyt często - nie słusznie, mogą bowiem wyglądać równie ciekawie i atrakcyjnie w wystroju naszego mieszkania. Są tanie, a wraz z nimi można zrobić bardzo oryginalne meble, wystraczy odrobina kreatwyności!
plastikowe skrzynki pomysły
 Można znaleźć wiele wspaniałych pomysłów na dekoracje z plastikowymi skrzynkami. Możesz je użyć jako półki, szuflady, stoły, komody, a nawet sofy. Zebrałam kilka inspiracji, w których możesz zobaczyć przykłady atrakcyjnych pomysłów na ich wykorzystanie:

plastic crates diy

decor with crates

skrzynki dekor

plastikowe skrzynki

Źródła zdjęć - 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Tez tak mysle. Pomysly recyklingu zawsze mnie zadziwiaja.

      Usuń
  2. Naprawdę imponujące!!! Nigdy nie pomyślałabym, że plastic może tak fajnie wygladać:-) pzdr!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie. Coś innego. Najfajniejsza ta z drewnianymi nogami :) sweet!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam takie skrzynki w gabinecie: czarne i niebieskie. Trzymam w jednej płyty winylowe, a w drugiej mapy: Karkonoszy, Tatr, mapy rowerowe, mapy zabytków - mase ich mam :) I potwierdzam, że takie skrzynki sprawdzają się super! Dobrego dnia Marysiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzasz tylko ich uzyteczność :)) Super!
      Miłego weekendu dla Was Madziu :))

      Usuń
  5. Ciekawie się prezentują. Pozdrawiam, udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wiedziałam, że to może tak fajnie wyglądać ;-)...znalazłaś kapitalne inspiracje. Buziaki i dobrego dnia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naszukałam się , musze to przyznać, ale myślę, że się opłacało ;)

      Usuń
  7. Nigdy bym nie pomyślała że i plastikowe skrzynki mogą wyglądać interesująco.Wspaniałe inspiracje (jak zwykle). Pozdrawiam i udanego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne pomysły, ale jeśli o mnie chodzi, to mam jakieś awersje do plastiku (nie wiem czemu - po prostu go nie znoszę)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne kolorowe!
    ja ostatnio się zastanawiam co można zrobić ze skrzynek transporterów po butelkach??? nie wiesz???

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają rzeczywiście fenomenalnie jednak mi bardziej taki wystrój pasuje do jakieś pracowni, biura... Albo domowego gabinetu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mysle ze tam sprawdzilyby sie najlepiej :)

      Usuń
  11. najbardziej podoba mi się ten regał ze spiętych pasami skrzynek :) Znowu zaskakujesz mnie czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne te pomysły Marysiu!!! ty naprawde jesteś niesamowita!!!
    pięknego dnia i udanego weekendu kochana!!!
    ściskam! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje pieknie Natalio. Tobie rowniez udanego weekendu zycze :-)

      Usuń
  13. Marysiu świetne pomysły i inspiracje:)))) całkowicie zapomniałam o takich skrzynkach z plastiku wszędzie drewniane , sama je mam w sypialni a tu jeszcze takie plastikowe można wykorzystać w tan rewelacyjny sposób :)))
    pięknego słonecznego weekendu Kochana Moja:)))
    całus:)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Madziu. Po dzisiejszym upale i czekaniu na sloncu wsrod tlumow na swojego zolnierza , troche sie spalilam wiec teraz raczej bede unikac slonca ;) Buziaki

      Usuń
  14. Nie wierzę własnym oczom:-) jakiś czad:-) Kopalnia pomysłów u Ciebie-ale BOSKO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty to jesteś zawsze na czasie. Kolejny raz zaskakujesz inspiracjami,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Skrzyneczki to bardzo wdzieczny temat. Odnajda sie i na balkonie, czy tarasie i w mieszkaniu... Ja akurat ich w mieszkaniu nigdzie nie mam wyeksponowanych ale na balkonie mi sluza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście wyglądają równie fajnie :) podobają mi się te pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne sa te pomysły, wygląda to wszystko oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marysiu świetne inspiracje! Od jakiegoś czasu zastanawiam się jak ogarnąć garderobę. Dziękuję za nowe pomysły :) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  20. pomysły nie znają granic, ale to nie dla mnie... chyba bym się nie zdecydowała na takie rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń