What can you do with a wooden reel? Wooden reel table. Co można zrobić z drewnianej szpuli? Pomysł na okrągły stół.

09:50:00 Maria P Cleo 48 Comments

Stworzenie okrągłego stołu wydaje się być całkiem proste jeśli uda Ci się zdobyć dużą drewnianą szpule, czasem można je kupić na aukcjach internetowych lub targach z rzeczami z drugiej ręki. Gdy już ją masz pozostaje tylko nadać jej swój ostateczny wygląd. Jak można sprawdzić na poniższych zdjęciach, można je pomalować czy umieścić na ich wierzchu szkło, wynik jest całkiem dobry jak na niewielki trud pracy, jako, że sama szpula stanowi już stolik sama w sobie. 

stolik ze szpuli
Stworzenie takiego mebla na pewno nada charakteru i stylu do Twojego miejsca. Przy odrobinie wyobraźni można tworzyć również inne meble. Na przykład można stworzyć niesamowite stoły do ​​pokoju dziecka, stół do kuchni, półki na książki, krzesła, a nawet łóżeczko dla dziecka lub wszystkich innych różnych rzeczy, które przyjdą Ci do głowy. Ja skupie się tylko na stoliku, jako, że sami zaczeliśmy się rozglądać za taką szpulą, gdy pokazałam te pomysły mojemu T. Powiem Wam tylko, ze nie łatwo je już dziś dostać niestety, ale przy odrobinie szczęścia na pewno można :)

wooden reel table
szpula z drewna
Źródło zdjęć - pinterest.com

48 komentarzy:

  1. cudownie wygląda taki stoliczek :) idealnie będzie pasował do każdego pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet jakiś czas temu pytałam w sklepie elektrycznym o te szpule, bo mieli na podwórku. Ale niestety nie sprzedają , fajny pomysł na stolik. Bardzo mi się podoba. pozdrawiam i zapraszam na candy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ich nie sprzedawali.
      Candy? Już lecę ;)))

      Usuń
  3. chodzi za mną właśnie taki stolik na balkon. Choć w roli salonowca też prezentuje się nieźle ;-)
    Miłego dnia Marysiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My szukamy duzej szpuli jako stół jadalniany :))
      Miłego tygodnia Kochana

      Usuń
  4. Super pomysł, nigdy nie myślałam o takich szpulkach! Wyglądają rewelacyjnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł narodził się w mojej głowie od czasu gdy zaczełam zastanawiać się nad zmianą stolika ;))

      Usuń
  5. Lubię takie "coś" z niczego ;-)... jako stolik kawowy na taras byłby idealny ;-)... Marysiu udanego tygodnia Ci życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam taką małą szpulę w dzieciństwie - pełniła rolę mojego stołeczka ogrodowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Jak widac jako stolik jest ponadczasowa ;)

      Usuń
  7. W pracowni by mi sie taki przydał z funkcja obrotową ;) mam zaległości u Ciebie - parze kawe i biorę sie do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno razem wirtualnej kawki nie pilysmy ;) Nie pracuj tyle Agus

      Usuń
  8. Marysiu jak wspaniale że mi o tym przypomniałaś:)) może taki do naszego ogrodu ??? przemyślę to poważnie :))))))))))))))))))))cudne inspiracje :)))))))))))))))))))))))))

    przesyłam słoneczne całusy :)**********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze spelnilam role przypominacza :)))) Buziaki posylam :*

      Usuń
  9. Ja szukam już od dłuższego czasu takiej szpuli na taras. Ale nie jest łatwo, mimo że pracuję w budownictwie
    Nadziei nie tracę
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My takze szukam wiec trzymam kciuki za Ciebie i za nas :))

      Usuń
  10. Ciekawie i pomysłowo:)
    Cudne inspiracje. Zawsze nam coś fajnego zaprezentujesz Marysiu!
    Buziaczki ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ogromnie z Waszego zainteresowania :))) pozdrawiam cieplutko Natalio :)

      Usuń
  11. zrobiłabym taki stolik ale nie umiem znaleźć takiej szpuli, kiedyś była na allegro ale przepadła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wlasnie problem, ze ciezko je teraz dostac

      Usuń
  12. Mam nadzieję, że uda Ci się znależć taką szpulę Marysiu :) Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne!Pierwszy raz je widzę i jestem zachwycona szczególnie tymi z kółkami i różowym z półkami na książki.
    Jak tylko uda Ci się upolować szpulę to koniecznie ją pokaż:)
    ściskam kochana i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie tylko uda to pokaze i naturalnie pochwale sie zdobycza ;)))

      Usuń
  14. Tak, za mna tez chodzi ten pomysl:) tyle, ze musialabym dorwac taka mniejsza...ze wzgledu na metraz:) a niedaleko mnie wlasnie sa takie...tyle, ze trzeba by porozmawiac, czy w ogole mogliby odsprzedac...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My potrzebujemy takiej sporych rozmiarow. Idz popytaj moze uda Ci sie ich przekonac. Fajnie jest miec cos tak orginalnego u siebie :)))

      Usuń
  15. Fajny pomysł !!! Od razu pomyślałam, że sprawdziłby się jako stolik pomocnik na tarasie, albo w ogrodowej altanie...chyba zacznę się za czymś takim rozglądać. Dziekuję Marysiu za fajne inspiracje i serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy Agatko. Mysle ze warto postawic na niekonwencjonalne pomysly :))))

      Usuń
  16. Mam nadzieję, że znajdziesz dla siebie taką szpulę i pokażesz nam efekt końcowy. Mnie taka szpula podobałaby się na balkonie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako biały stolik,super pomysł !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny pomysł tak samo genialnie wygląda!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  19. hmm dobrze znam drewnianą szpulę :) w pokoju mam stolik ze szpulki, już niedługo pokażę na swoim blogu :) ciężko było ją zdobyć, ja mam swoją ze sklepu z artykułami elektrycznymi - ale zazwyczaj nie chcą ich sprzedawać :(
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie. Ciezko niestety. Jestes szczesciara ;)))) czekam na jej zdjecia :)))

      Usuń
  20. Zawsze podobały mi się takie stoliki,ale nie wiedziałam,że to szpula...:)))Od jutra zaczynam poszukiwania:)Może uda mi się znaleźć taką dużą dla Ciebie to dam znać:)))Dzięki Marysiu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda świetnie. Mnie zachwyca to,do czego można używać przedmiotów, które pierwotnie służyły do czegoś innego :) A tak przy okazji, podobają mi się napisy na ścianie w jednym ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne! Nie ma to jak "second-hand":-) Takie pomysły uwielbiam:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. mam taki szpulkowy stolik kawowy u siebie:) od dawna o takim marzyłam i jakieś pół roku temu mąż spełnił moje marzenie:) dokręciliśmy kółka a teraz zastanawiamy się czy malować na biało, bezbarwnym czy pozostawić nadal taką naturalną:)

    OdpowiedzUsuń
  24. O! Świetny pomysł :) Zapytam mojego Jasia, może uda się coś na jakimś magazynie wynaleźć. Czasami takie perełki się po kątach chowają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. chciałabym ,chciała ....do nowego pokoju Kubańskiego !!!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Ilekroć przechodzę obok sklepu elektrycznego, na którego podwórku leżą szpule po kablach, mam ochotę zabrać do domu, niestety, są w rozmiarze XXL i nie ma szans przepchnąć ich przez drzwi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten różowy bym zabrała bez wahania. Miałabym książki pod ręką :).

    OdpowiedzUsuń